دانلود تحقیق در رابطه با رویکرد فازی محور در کمک به تصمیم گیریِ حذف کالاهای تند مصرف

دانلود تحقیق در رابطه با رویکرد فازی محور در کمک به تصمیم گیریِ حذف کالاهای تند مصرف

چرخه بازار و تکنولوژی ، سازمان ها را به نوعی تحت فشار قرار می دهد تا به معرفی محصولات نوین بپردازند. به منظور ایجاد فضایی برای محصولات نوین ، تصمیم گیری در مورد حذف محصولات (PD) امری بدیهی می باشد. به هر حال ، پیاده سازی و اجرای PD ، فراتر از حذف واکنش پذیری  محصولات با سود پایین می باشد. با توجه به ابزار مدیریتی پیشگیرانه و رقابتی ،  PD نیازمند به کارگیری ویژگی های مالی و غیرمالی زنجیره ی تامین می باشد که این امر نه فقط منافع سازمان ها را در بر دارد، بلکه در حفظ شرکاء نقش مهمی دارد. به منظور استفاده موفق از استراتژی PD ، در نظر گرفتن یک سری عوامل در تصمیم گیری امری ضرروی و مهم می باشد. در این بررسی ، در جهت به روز رسانی دیدگاه های سنتی  ، به معرفی عوامل رقابتی و زنجیره ی تامین در تصمیم گیری حذف محصولات (PDDM)  می پردازیم. با توجه به مسئله ی پیچیده ی چند معیاره  ، که شامل هر دو عامل کمی و کیفی و عدم قطعیت نسبی  و تعامل بین عوامل می باشد ، سیستم استنتاج فازی Nested با مدل تعاملی (NFISI)  به عنوان بخش چند مرحله ای ، سیستم خبره با چندین روش  به منظور کمک به فرآیند تصمیم گیری  مطرح شده است. این مدل با استفاده از شرایط عملی در شرکت فرآورده کالاهای تند مصرف (FMCG)  مورد تایید قرار گرفته است. در این بررسی ،  اولویت حذف فرآورده های گزینشی با در نظر گرفتن عوامل معرفی شده جدید از طریق کاربرد مدل توسعه یافته بدست آمد.  نتایج این بررسی نشان می دهد که در نظر گرفتن عوامل زنجیره ی تامین موجب خروجی متفاوت در PDDM می شود. در نهایت ، در این بررسی شرح مختصری از فرصت های پژوهشی به منظور هدایت پژوهشگر در نوآوری موضوع بررسی ارائه می شود.  

 

شامل ۳۹ صفحه فایل وورد

«جهت دانلود فایل، اینجا را کلیک نمایید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 − 22 =