پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت روابط با مشتری و پیاده سازی آن در سازمان

پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت روابط با مشتری و پیاده سازی آن در سازمان

پاورپوینت مقدمه ای بر  مدیریت روابط با مشتری و پیاده سازی آن در سازمان

 

۱۰۸اسلایدهمراه باتصویر تعدادی اسلاید به زبان انگلیسی میباشد

 

 

دوره امپراتوری کارخانجات تولید انبوه

سیر تحول و تکامل بازاریابی در طول تاریخ

 
دوره اول: دوره کالا ! (Product Era)
 
تمرکز مدیران در این دوره: افزایش تولید و کارآیی

اصل اساسی:

 

یک محصول خوب مشتری خود را پیدا خواهد کرد.

 
 
دوره دوم: دوره فروش! (Sales Era)
 
مشخصه بارز این دوره: افزایش رقابت و ظهور تبلیغات رسانه ای

اصل اساسی:

 

خلاقیت در تبلیغات و فروش بر مقاوت مصرف کننده در مقابل خرید غلبه می کند.”

«جهت دانلود فایل، اینجا را کلیک نمایید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 6 =