طرح توجیهی تولیدی و پخش پوشاک زنانه(کت و دامن) ۱۵ص

طرح توجیهی تولیدی و پخش پوشاک زنانه(کت و دامن) ۱۵ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: ۱۷

 

 

بخش معرفی

استاد:

جن

اب آقاي جنيدي

نام و نام خانوادگی :

رضا درباني

عنوان محصول:تولیدی و پخش پوشاک

ظرفیت تولید:۱۲۰۰۰ دست

میزان سرمایه گذاری :۳۱۵۰۰۰۰۰۰۰ ریا ل

تعداد شاغلین:۶ نفر

بخش معرفی محصول:

پوشاک که یکی از نیازهای اساسی انسان محسوب میگردد همواره فکر بشر را به

خود معطوف داشته است این نیاز در ابتدا به منظور حفظ بدن از گزند گرما وسرما و

جانوران وسایر آدمیان به کار می آمد رفته رفته جایگاه در خور توجهی یافت وتنوع و

وتغیرات زیادی را تجربه کرد چنان که انواع و اقسام پوشاک با کاربردهای مختلف و

برای پوشش اندام مختلف ایجاد شد.

یکی از انواع پوشاک مورد استفاده کت ودامن است این پوشش که برای محافظت بدن

به کار می آید دارای انواع گوناگون است که تحت تاثیر شرایط جوی وفرهنگ وآداب

هر جامعه مورد استفاده قرار می گیرد.

به دنبال وقوع انقلاب صنعتی بود که صنعت نساجی دستخوش تحول اساسی شده و

تکنولوژی نوین منجر به ارتقای ظرفیت وتوان بهره برداری از این صنعت شد.در

این راستا ماشین آلات تولید پوشاک نیز هر روز شاهد تغیرات چشمگیری بوده و در

سال های اخیر ماشین آلات مجهز و پیشرفته ای جهت تولید پوشاک در اندازه و رنگ

ها و طرح های متنوع به کار گرفته شد.

واز آنجایی که این پوشش برای قشر زنان جوان تولید می شود و این قشر بیشتر به مد

و تنوع روی می آورند پس نسبتا بازار تقاضا همیشه مناسب است. با توجه به اینکه

این بازار رقابتی محسوب می شود و ما علاوه بر رقبای مستقیم (داخلی) رقبای غیر

مستقیم (مثل کشورهای همسایه ) هم داریم که ممکن است محصولاتی که تولید

می کنند از نظر قیمت و کیفیت با هم همخوانی نداشته باشند پس ما سعی می کنیم با

تولید داخلی به نحوی کیفیت و قیمت را بهبود ببخشیم.

هدف و شرح کسب و کار:

هدفمان این است که تولید محصول با کیفیت داخلی داشته باشیم پس ما ابتدا از یک

طراح مجرب لباس استفاده می کنیم ولی چشم اندازمان برای آینده طوری است که

می خواهیم با تولید بهترین حرف اول را در کشور و بعد در کشورهای همسایه بزنیم

وبا چندین طراح همکاری داشته باشیم و با کمک همدیگر بتوانیم هر ساله یک

نمایشگاه لباس در کشور و بعد در کشورهای همسایه داشته باشیم در ضمن دوست

داریم یک سایت با نام مارک تجاری تولیدات خودمان ایجاد کنیم.

برنامه عملیاتی تولید:

ابتدا پارچه را روی میز برش پهن می کنیم الگویی که طراح در آورده است را روی

پارچه پهن می کنند و با صابون خیاطی علامت گذاری می کنند و برشکار با قیچی

برقی پارچه را برش می زند و بعد پارچه برش خورده را به خیاط می دهیم تا بدوزد

و بعد از آن خیاط زیپ دامن ها و دکمه را می دوزد و بعد کارهایی را که احتیاج به

سنگ دوزی دارد کار را به بیرون از کارگاه فرستاده و سنگ دوز لباس را سنگ

دوزی می کند و بعد اتو و بخار زده می شود و بعد هر کت و دامن را در چوب کار

قرار داده و آماده فروش می شود.

برنامه زمانبدی و عملیات:

ردیف فعالیت مدت(روز)

۱ کسب جواز ۳۰

۲ جذب نیروی انسانی ۷

 

۳ خریدونصب تجهیزات ۲

۴ خرید اثاثیه اداری ۱

۵ انتخاب مکان ۷

۶ نمونه اولیه ۱

برنامه بازاریابی:

ما مشتریان خود را از میان تک فروشان وعمده فروشان معتبر انتخاب می کنیم

«جهت دانلود فایل، اینجا را کلیک نمایید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 49 = 50